Ut o springa!

Om ca. 10-15 minuter så blir det ut att springa med Ida i Delsjön! CHILLAXXXX...........

Iallafall, ni vet hästen jag provred? Det var inte alls bra, men imorgon ska jag prova än annan liten häst som jag kanske ska få ha 3 ggr i veckan så ska Ellen ha Mandy! Så det ser jag verkligen fram emot! Vi ska rida ut med hon som äger Mandy & hon som äger hästen jag ska rida tror jag. Aja, nog om det :)
Vi drog iallafall och badade lite efter, sedan åkte vi till Stadium och kollade på skor, sedan köpte jag ett par gummistövlar, haha :) Men dom var faktiskt rätt snygga!


Kommentarer
Postat av: M *

- hehe okej!

2011-08-04 @ 18:48:54
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0